Listen to the universe, you may find an answer....

Listen to the universe, you may find an answer
Love is here and everywhere, don’t be scared.....




Άκουσα αυτό το τραγούδι πριν λίγο και ένιωσα ένα τσίμπημα στην καρδιά μου, αυτή την τρελή, θεοπάλαβη καρδιά... Και σκέφτηκα, "ωχ!άρχισαν τα όργανα!!!"...

Καιρό είχα να νιώσω αυτό το συναίσθημα που τόσο φοβάμαι και τρέμω. Και ξαφνικά, πάλι αυτό το γλυκό, γνώριμο καρδιοχτύπι που μου αναστατώνει τις αισθήσεις, το μυαλό (όσο μου έχει απομείνει), ανακατώνει τις σκέψεις μου σαν φύλλα στον άνεμο, με παρασύρει σαν την ονειροπαγίδα που έχω στο μπαλκονάκι μου, με αποχαυνώνει...
Από την μία, θέλω να στέκομαι πάντα εκεί, κοιτάζοντας το γαλάζιο και να νιώθω τόσο όμορφα, από την άλλη ξέρω πως δεν μπορεί να μείνει αυτό μέσα μου μόνο του, αλλά καλό θα είναι να γιγαντωθεί με το να εκφραστεί...
Διαφορά ηλικίας; Διαφορά φάσης; τι σημασία έχει, όταν οι κόσμοι μας συμπίπτουν περισσότερο από τους κόσμους γύρω μας; Θέλω να γεμίσω από την σκέψη σου και μόνο....Και το κατάλαβα, προχθές...
Ουφ, the party begins....Και όποιον πάρει ο χάρος πάλι....





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο αέρας της πόλης

Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει, όμως εγώ, δεν παραδέχτηκα την ήττα...

Η δύναμη της ουτοπίας...