επιλογές και απολογισμός και παραλογισμός κτλ.

Τελευταία σκέφτομαι λες και είμαι 100 χρονών γραία!!
"Χμ...Αν δεν είχα κάνει εκείνη την επιλογή και είχα κάνει την άλλη,αν ήμουν τότε έτσι και είχα δράσει έτσι,τώρα θα ήμουν εκεί και αλλιώς!!!"Βράστα Χαράλαμπε κοινώς!!
Όμως δεν μετανιώνω για τίποτα από αυτά που έκανα,απλά αναρωτιέμαι:Πήρα τη ζωή μου ΛΑΘΟΣ;Και αν ναι πώς να την αλλάξω;Ο Μπουσκάλια λέει(και καλά τα λέει αλλά πώς τα κάνεις!!) πως όταν δεν σε ικανοποιεί η ζωή σου,το περιβάλλον σου, αυτοί που το αποτελούν,άλλαξέ το...Άλλαξε το τοπίο σου....
Πανεύκολο!!Τόσα χρόνια αυτό προσπαθώ να κάνω και νομίζω πως έχω μπερδευτεί από τις πάμπολλες αλλαγές,χε....
Το θέμα είναι πως έχω μπερδευτεί τρομερά(για άλλη μια φορά) με τα συναισθήματά μου....Τι πρωτότυπο!Νιώθω κάποια πράγματα πολύ έντονα για κάποιον, που δεν θα έπρεπε ούτε καν να μου περνάει από το μυαλό....Μήπως να κάνω λοβοτομή;Πιο εύκολο ε;
Αδικίες της ζωής.....Να ξέρεις πως ο άλλος θα μπορούσε να είναι το άλλο σου μισό(τι μελό...),αλλά αποκλείεται να γίνει...Λάθος ώρα,λάθος χρόνος,λάθος σκέψεις,παράλογοοοοο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο αέρας της πόλης

Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει, όμως εγώ, δεν παραδέχτηκα την ήττα...

Η δύναμη της ουτοπίας...