όμορφη πόλη..............


Δύο τραγούδια μου έρχονται πάντα στο μυαλό, όταν γυρνάω σπίτι με το ποδήλατο και το ανοιξιάτικο φεγγάρι φωτίζει το όμορφο μπλε του ουρανού και την φαρσοκωμωδία μας που ονομάζουμε ζωή...
Το "όμορφη πόλη" και το "μια πόλη μαγική"....

Τα έχω συνδέσει με κάποιες ανοιξιάτικες, όμορφες νυχτιές στην Πάτρα, με τις μυρωδιές των νεραντζιών στα ρουθούνια μου, με γλυκά συναισθήματα και σκέψεις, με κουβέντες φίλων και πρώην αγαπημένων....
Γυρνώντας σήμερα στο σπίτι, σιγοσφύριζα το πρώτο και σκεφτόμουν πως παρά την μαυρίλα του τελευταίου καιρού, λόγω των όσων συμβαίνουν γύρω μας αλλά και ενίοτε μέσα μας, η γεύση στα χείλη μου είναι γλυκιά... Γιατί, τελικά, αυτό που χρειάζομαι είναι η χαρά και η ελπίδα και αυτά είναι αναπόσπαστα κομμάτια του εαυτού μου, όσο και αν αντίθετες δυνάμεις προσπάθησαν να με πείσουν για το αντίθετο...Οι καθρέφτες τους έδειχναν μόνο τον εαυτό τους και έσπασαν σε χίλια κομμάτια...
Αδέρφια, μας αξίζει το καλύτερο και για αυτό θα αγωνιζόμαστε πάντα...
Θέλω να συνεχίσω να χορεύω με τα χρώματα της ουτοπίας, με την αλμύρα στα μαλλιά, με τον έρωτα για το ερωτευμένο και όχι για το απλά ερωτικό, να ερωτεύομαι την ομορφιά, τον αγώνα του δίπλα μου, το ονειρεμένο κύμα της θάλασσας, τα ποτά στην παραλία με φίλους, τις μουσικές που αιωρούνται και όχι την ψευδαίσθηση του έρωτα....
Η ζωή είναι όμορφη και αποτυπώνεται σε στίχους σαν αυτούς:

Όμορφη πόλη.......
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης

Όμορφη πόλη, φωνές, μουσικές,
απέραντοι δρόμοι, κλεμμένες ματιές,
ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα,
βουνά και γιαπιά, πελάγη απλωμένα.

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα,
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα,
θα γίνεις δικιά μου.

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα,
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα,
θα γίνεις δικιά μου.

Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν,
η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο αέρας της πόλης

Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει, όμως εγώ, δεν παραδέχτηκα την ήττα...

Η δύναμη της ουτοπίας...