στις γειτονιές του κόσμου.............

Ανεζητώ και ρέγομαι όπου ειν’ άκρα τόπου
'κει που κακό δεν έκαμε η δύναμη τ’ αθρώπου

Έλα στον Κάβο Σίδερο και το χεράκι δώσ’ μου
να σεριανίσομε μαζί στις γειτονιές του κόσμου.........................


Στίχοι:  
Γιάννης Πετράκης
Μουσική:  
Στέλιος Πετράκης



Μίλα μου για γειτονιές με χρώματα όμορφα, με παντζούρια ξύλινα, 

για παιδιά που παίζουν ευτυχισμένα σε αυλές.

για τόπους όπου φίλοι και αδέρφια περπατάνε μαζί, χέρι χέρι

και τραγουδούν για το φως το λιόγερμα,

μη μου μιλάς για γκρίζες δουλειές και ανήλιαγα γραφεία, 

μη μου μιλάς αποδείξεις και εργασία,

μη με ρωτάς για παιδιά, για σκυλιά, για λεφτά............


Πάρε με από το χέρι και σύρε με σε κάστρα,

σε δάση, σε πλατείες όπου πέφτουν στο πεζοδρόμιο ανθρώπινα συνθήματα.

συνθήματα που γίνονται σήματα κατατεθέν μια γενιάς που θα συνεχίζει να παλεύει.

που θα βρει τον Κάβο Σίδερό της και θα σεργιανίσει στις γειτονιές του νέου κόσμου..........



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο αέρας της πόλης

Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει, όμως εγώ, δεν παραδέχτηκα την ήττα...

Η δύναμη της ουτοπίας...