παράτα αυτό το χάλι και παράτα με με τις ΙΔΕΕΣ μου....


Παράτα τα σκόρπια λόγια του και καλά κάνω πλάκα, του τύπου "άμα βγει ο σύριζα, θα μας βολέψεις", χωρίς εσύ να είσαι καν στο σύριζα,αλλά επειδή εμπλέκεσαι και επειδή έτσι έχουν μάθει χρόνια, γνωστοί ή και φίλοι, που νομίζουν ότι έτσι είναι τα αλισβερίσια, αλλά είναι βαθιά νυχτωμένοι... και που μάλλον δεν είναι πλέον φίλοι, αφού νιώθεις πως σε χωρίζουν πελάγη ατελείωτα και δεν τους θες στη ζωή σου, σε κουράζουν....

Παράτα το προσωπείο του αλληλέγγυου και του και καλά ανθρώπου και -ίσως- αριστερού, όταν κοροϊδεύεις τους ομοφυλόφιλους ή τους διαφορετικούς, επειδή ίσως κατά βάθος δεν είσαι ομοφοβικός ή δεν κάνεις χαριτωμένα αστεία, αλλά θα ήθελες να είσαι και εσύ ένας από αυτούς και δεν τολμάς να το παραδεχτείς....

Παράτα τις γενικεύσεις και τις ρητορείες, τις γενικές αλήθειες που έμαθες ότι είναι ο κανόνας και δεν δέχεσαι τίποτα άλλο....

Παράτα το σοβαρό ύφος και το κορδωτό σου στυλ.... Χόρεψε όπως θες, γέλασε όπως θες, ζήσε όπως θες.....

Παράτα τις αυτοπροβολές και σταμάτα να αγνοείς τον εαυτό σου, ξέρεις πως δεν είσαι ευτυχισμένος και ασχολείσου με κάτι που να πηγαίνει πιο πέρα τη ζωή σου και την ανθρωπότητα, ζήσε για κάτι που αξίζει!!!

και τέλος ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ , με τις ιδέες μου ......

Θα τραβήξω το δρόμο μου όσο πάει
κανένα δε θα αφήσω
εμένα να κερνάει, 
Θα απολύσω κι όποιον με περιγελάει, 
χιλιάδες δυο αλήθειες
ο πόνος μου γεννάει.

Εγώ στα δίνω έτοιμα
κι εσύ τα θες δικά σου
λιγούρα που σε έδερνε
παρ’ όλα τα λεφτά σου
και ούτε στο νυχάκι μου
δε φτάνει η αφεντιά σου.

Δε σε παίρνει εμένα να κοιτάξεις
χωρίς καμιά ουσία εσύ
θα τα τινάξεις.
Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
δεν ξέρεις καν το λόγο
για να με υποτάξεις


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο αέρας της πόλης

Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει, όμως εγώ, δεν παραδέχτηκα την ήττα...

Η δύναμη της ουτοπίας...